Dojazd do nas

JavaScript must be enabled in order for you to use Google Maps.
However, it seems JavaScript is either disabled or not supported by your browser.
To view Google Maps, enable JavaScript by changing your browser options, and then try again.

Drukuj

Mapa
  • Twoje ciało jest przygotowane na więcej
    przekonaj do tego swój umysł.
  • Stań w szranki
    z własnymi słabościami! U nas w grupie raźniej.
  • Zajęcia fitnes
    Latem w plenerze a zimą zapraszamy na salę
środa, 19 grudzień 2018
Regulamin do pobrania
Sala fitness
Zgłoszenie kandydata do klubu fitness i siłowni "Studio Ruchu 77"
Regulamin JUMP 4 Fit
Zapoznaj się z regulaminem
REGULAMIN DOTYCZĄCY ZAJĘĆ z trampolinami: „jump4fit”.

Boot camp fitness


   Boot camp to rodzaj sportu wytrzymałościowego, wzmacniającego całe ciało poprzez oddziaływanie na różne partie mięśni. Ta bardzo popularna w USA forma zajęć, ale dopiero zaczyna rozwijać się w Polsce. Trening boot camp opiera się na sekwencji ćwiczeń, ułożonych zgodnie z założeniem treningu obwodowego. Grupa wykonuje polecenia trenera, który odpowiada za przebieg zajęć. Ćwiczenia odbywają się zazwyczaj na świeżym powietrzu i wymagają od uczestników wiele samodyscypliny, by regularnie poddawać się wojskowym treningom.Z treningami fitness boot camp łączy to, że - podobnie jak na zajęciach aerobiku - ćwiczenia wykonuje grupa osób, a za ich przebieg odpowiada trener, który układa plan zajęć tak, by każdego dnia powtarzać poznane ćwiczenia, urozmaicać je lub zwiększać liczbę powtórzeń. To rodzaj aktywności dla osób wytrwałych, zdeterminowanych, lubiących przygody i adrenalinę. Boot camp fitness - zalety treningu Boot camp wzmacnia mięśnie całego ciała dużo lepiej niż inne ćwiczenia fizyczne. Poprawia kondycję, szybkość i ogólną sprawność fizyczną organizmu. Dzieje się tak dlatego, że treningi składają się z ćwiczeń wytrzymałościowych, mających na celu wzmocnienie możliwości siłowych organizmu. Regularne ćwiczenia boot camp fitness zwiększają elastyczność mięśni i stawów, spalają tkankę tłuszczową (w godzinę możesz spalić nawet 1000 kcal!), a także poprawiają koordynację ruchową. Na wzrost motywacji ćwiczącego wpływa szybki spadek wagi, ponieważ systematyczne treningi pozwalają zgubić dodatkowe kilogramy, wysmuklić sylwetkę i wzmocnić ciało. Dodatkowym czynnikiem mobilizującym do aktywności jest obecność rygorystycznego trenera. Pomaga także grupa innych ćwiczących, którzy zmagają się z możliwościami fizycznymi i psychicznymi tak samo jak ty.

Popularne artykuły

Godziny otwarcia

Pon. - Pt.     8.00 - 22.00
Sobobota     9.00 - 17.00
Ndz i Święta. 9.00 - 12.00

Partnerzy

SilesiaJestem Fit