Dojazd do nas

JavaScript must be enabled in order for you to use Google Maps.
However, it seems JavaScript is either disabled or not supported by your browser.
To view Google Maps, enable JavaScript by changing your browser options, and then try again.

Drukuj

Mapa
niedziela, 19 sierpień 2018

Gymmanager

Co oznaczają kolory?

ZAJĘCIA ZIELONE – niski poziom intensywności

Zajęcia zielone są skierowane do tej grupy pań, które z różnych przyczyn wolą spokojniejszą formę aktywności.

Zdrowy kręgosłup – zajęcia grupowe dla każdego, ich celem jest ograniczenie dolegliwości bólowych, poprawa kondycji i zwiększenie komfortu ruchowego każdej osoby. Trening wzmacniający mięśnie, bez elementów choreograficznych, poprawia ruchomość stawów, stabilizację oraz samopoczucie.

Gimnastyka dla puszystych i początkujących – to zajęcia dla osób z pewnymi ograniczeniami ruchowymi, oraz tych, które nie miały wcześniej okazji do grupowej aktywności w klubie fitness. Zajęcia pozwalające rozruszać organizm, przyzwyczaić stopniowo do regularnej aktywności fizycznej w wybranej formie. Bezpieczne, łatwe i przyjemne.

Gimnastyka dla mam obecnych i przyszłych prowadzone przez wykwalifikowane instruktorki będą okazją do bezpiecznej aktywności w ciąży i okresie poporodowym. Na zajęcia fit mama zapraszamy świeżo upieczone mamy wraz z dziećmi – można robić coś dla siebie, wracać do formy jednocześnie zajmując się dzieckiem i ćwicząc razem z nim.

ZAJĘCIA POMARAŃCZOWE – średni poziom intensywności.

Deep Work - to nowy, wyjątkowy wymiar treningu funkcjonalnego, atletyczny, prosty i wyróżniający się na tle innych znanych programów. Energetyczny trening oparty jest na pięciu elementach: ziemi, drewna, ognia, metalu i wody, które z kolei symbolizują różne źródła energii. Program Deep Work bazuje na koncepcji Yin i Yang. Zaprojektowano go tak, aby zawsze łączył w sobie napięcie i rozluźnienie mięśni oraz ćwiczenia oddechowe, czyli kompleksowy trening funkcjonalny.

Body sculpture – modelowanie sylwetki – trening kształtujący mięśnie o średniej intensywności, wzmacniający, poprawiający wydolność organizmu oraz zwiększający siłę mięśni. BPU i Płaski Brzuch – biodra pośladki uda oraz trening płaski brzuch, to zajęcia dedykowane redukcji tkanki tłuszczowej w obrębie dolnych partii ciała. Średnia intensywność, wiele powtórzeń i koncentracja na poprawnym wykonywaniu ćwiczeń sprawia, że jest to trening dla wszystkich kobiet, bez względu na poziom zaawansowania.

ZAJĘCIA CZERWONE -  intensywne

Trening interwałowy – TABATA I HIIT są jego odmianami. Intensywny trening całego ciała, ćwiczenia o zmiennej intensywności wykonywane na czas. Spalanie dużej ilości kalorii w krótkim czasie, poprawa metabolizmu i wydolności organizmu. Trening przeznaczony dla zdrowych osób, początkujących i zaawansowanych – instruktor dobiera poziom intensywności ćwiczeń do możliwości ćwiczącego – np. trucht i marsz zamiast biegu dla osób początkujących.

Modelowanie sylwetki – body shape. Kompleksowy trening wzmacniający całego ciała, dla wszystkich poziomów zaawansowania. Dość intensywny, ale nieskomplikowany trening, skoncentrowany na technice wykonywania ćwiczeń oraz bezpieczeństwie ćwiczących. Ćwiczymy z akcesoriami – ciężarkami, stepami, gumami, bosu.

Total Body Power- trening obejmujący wszystkie partie ciała. Intensywny ze względu na dużą ilość powtórzeń, dzięki czemu spalasz tłuszcz oraz wzmacniasz i rzeźbisz swoje ciało. Na zajęciach wykorzystywane są taśmy, hantelki, obciążenia na nogi.  Przymiotnik power oznacza, że w odróżnieniu od tradycyjnego modelowania, zajęcia są intensywniejsze, a wysiłek większy.

Boot camp – trening grupowy wytrzymałościowy, wzorowany na ćwiczeniach żołnierzy w amerykańskiej armii. Ma formę treningu obwodowego całego ciała, uczestnicy wykonują ćwiczenia pod kierunkiem trenera, który z biegiem czasu zwiększa ich intensywność oraz liczbę powtórzeń. Dobra zabawa, kształtowanie siły i sylwetki, sylwetki oraz wytrzymałości.

ABS i TBC – półtoragodzinny trening całego ciała, rozpoczynający się od półgodzinnej sekwencji intensywnych ćwiczeń na mięśnie brzucha, ud i pośladków.

TBC – godzinny trening wzmacniający i kształtujący wszystkie partie mięśni. Trening z użyciem hantli, stepów, obciążników czy gum.

 

Popularne artykuły

Godziny otwarcia

Pon. - Pt.     8.00 - 22.00
Sobobota     9.00 - 17.00
Ndz i Święta. 9.00 - 12.00

Partnerzy

SilesiaJestem Fit